HJÄLP.

asså det är så mycket som jag vill ha svar på saker som jag helt glömt bort hjälp, den som har alla svaren vinner.

1. Var det VM 2006 Sverige-Tyskland som vi såg på konfen på storbild, och var det i sånna fall den matchen domaren gjorde värsta fula grinet när han gav rött kort till nån svensk, och i sånna fall vem fick rött kort och vad gjorde domaren? jag vet att jag i tidigare dagar har sett youtube-filmer med detdär fula grinet men nu vet jag ingenting!!

2. Jag och Isabell försökte komma på vad han som spelade på Trästock i somras (förövrigt typ den enda hela spelningen jag såg) Jag tror att han börjar på T, det var första dagen och jag visste knappt vem han var, jag och sofie var mest taggade och mest ovetande, han står helt rakt när han spelar gitarr vem är han?!

3. VAFAN heter den tecknade serien som gick på MTV förut med någon konstig svartvit Betty boop-figur som fick anorexia och cuttade sig själv, en picachue (stavning?) som var helt vild, en gris och många fler som bodde i ett hus bigbrother typ. jag har sett hela serien 3 gånger men nu vettefan vad den hette, HJÄLP!

EDIT.
1.
Teddy Lucic blev utvisad och det var den matchen jag trodde

2. Tingsek
3. Drawn Together

image471


Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahah jag vill säga att serien hette Stripperella.. Men det gjorde den nog inte :/

Postat av: Rebecca

Ajjuuuuste såå hette serien! Jag tror att jag ska dra hem den :)

2008-02-20 @ 16:02:05
URL: http://beeccs.blogg.se
Postat av: m

Teddy Lucic vare

2008-02-20 @ 18:12:36
Postat av: Anonym

olof mellberg heter fotbollsliraren som domaren
grinade mot =)

2008-02-20 @ 19:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback