Helgen var pencilin

Hej alla, eller ingen vad vet jag.. Det var en mysig helg mest med Rebecca och Fredrik, Lördag hos Chris i ett garage med massa trevliga och Söndag nu med godis middag hos pappa med Fredik och tv med Rebecca. Efter att ha hittat en annons i UmeåCity för nattöppet "köp två lösviktsgodispåsar - betala för den dyraste" är målet att bli liiiite tjockare.

imorgon får jag klänningen jag köpt från Tradera, jag ska (än en gång) lägga om handen på vårdcentralen och försöka ha sömnad på morgonen.

lägesrapport handen:
läkarna tror att jag kommer att få tillbaka
nageln på pekfingret (långfingret är oklart)
känselfrågan vet de ännu inte, men resten
ser ut att börja läka. och jag slutade med
antibiotikan idag.

image471

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback