Det är så svårt

just nu käkar jag 10-14 piller per dag och mår för det mesta askasst, kan inte skriva för hand alls och bara kortare stunder på tangentbordet, farbro doktorn säger att det kommer att ta ca. en månad innan jag komemr kunna börja använda handen ordentligt igen vilket känns lite oroväckande med tanke på allt jag har att göra. Naglarna kanske inte kommer att växa ut och jag kanske inte kommer att få tillbaka känseln. jag vet att det verkar som att jag tar lätt på det men det gör jag verkligen inte.

jag klämde iallafall av fingertopparna i en maskin på metallen (en sån man bockar plåt i) och nu kan jag inte ens klä på mig själv, så tyck inte att det är konstigt att jag inte uppdaterar då jag bara kan skriva med vänster hand som blir jobbigt i längden. ni får ju gärna hålla en tumme åt mig - jag önskar jag kunde.

image471

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag håller båda mina tummar för dig!!

2008-02-09 @ 17:06:36
Postat av: Angelica

hoppas det blir bättre!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback