AA double U-neck klänningen

idag fick jag hem klänningen från American Apparel som jag egentligen tänkt beställa från Nelly.se men antog att frakten skulle varit dyrare om jag beställt den därifrån istället för från Tradera där klänningen ändå var splitterny, så ett kap skulle jag inte kalla detta för, men den är snygg och jag ville ha den, men 299.- var nästan som nypris.

klänningen är urringad både fram och bak (längre ner bak än fram) och den är assnygg, problemer är bara att det är en fodralklänning och att den är jättetight så stora eller många underkläder är det inte en fråga om då BH är helt omöjligt med tanke på hur lågt ner urringningen i ryggen går.
image498
klänningen är allt annat än fotogenuin därför tog jag med nästa bild också, samma klänning fast in action.


image471

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag vill också ha! du är bäst på tradera! :)

Postat av: hejhej

finns väll spec bh för kläder med uringning på ryggen, kolla typ lindex ;) annars.. brösttejp wiie

2008-02-20 @ 18:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback