The Body Shop.

Nu har jag som börjat sakna Body shop, att gå tillbaka till online är ju värdelöst i jämförelse, näe det blir nog uppsägning efter jul om jag lyckas hitta en annan inkomstkälla vill säga. Jag fick föressten en del grejjer när jag slutade där, dom är ju hela underbara allihop, och detdär färtjänade jag verkligen inte (haha klart jag gjorde!)
Jag fick Ett bodybutter, en duchgel - båda cocos, en sminkväska (kan inte stava synonymen), en ögonskuggspensel som jag tjatat om båda veckorna att jag skulle köpa och ett presentkort på 500 spänn!




Kommentarer
Postat av: Frida

Fan vad värt! Du fick ju mycket! :)

Postat av: Pysselfröken

necessär?

2008-12-12 @ 22:58:02
URL: http://mummylade.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback