Mellandagsrearea.

Idag har jag varit duktig, jag gjorde något med dagen! uppe med tuppen (kl 10) sen ner på stan med Frida. Meningen var att hitta en nyårsblåsa och kanske något billigt på rean och shoppingturen blev över förväntan.

Det finns en regel jag går efter när det i slutet av året tillslut blir mellandagsrea vilken lyder på detta vis: "köp aldrig något du inte skulle kunna tänka dig betala fullt pris för" då endar man bara upp med en massa skit - alltså köp ingenting bara för att det är billigt.

Jag ramlade först över en svart fransväst i mocka på BikBok som jag tidigare provat men då kostade den 500 spänn så det blev  inget av. Men idag så var det halva priset så då fick den följa med hem i påsen tillsammans med ett par ljusa jeans - även de 250 pix.

jag införskaffade även ett par lackleggings och ett par örhängen. Även fast jag inte hittade någon blåsa så blev detta år i alla fall bättre än
förra då jag inte köpte något alls som var på självaste rean.




Kommentarer
Postat av: My

Snygga grejer! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback