Lilla julafton

Nu har jag nyss kommit hem från "lilla julafton" hos pappa med farmor och farfar. Mycket trevligt och nu återstår bara ett julklappsbyte innan själva julafton och det blir förhoppningsvis imorgon med tjejerna.

Så jag har öppnat massa julklappar redan idag, jag fick lite presentkort på ex bikbok, åhléns och bianco, pengar och en ny kalender och så. Mest klappar jag kikat ut i förväg :)

Nu ikväll blir det egentid då Fredrik är med Linus, så jag ska väl läsa igenom lite bloggar för att sedan dra av en date med mr Blund, Det blir nog tidigt ikväll för jag är sjukt trött!

Go Jul!



Kommentarer
Postat av: Frida

haha ne jag får nog behålla den ;) men den var som vanligt så det blir inga problem ;)

Postat av: Josefine

I hope so ;)

2008-12-23 @ 00:44:34
URL: http://xjosefinex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback