Jul på ön.

Gud vilket långt inlägg de innan blev!

Nu har jag i alla fall kommit hem från lilla julafton med Sigrid, Rebecca och Frida. Det var mycket mysigt och vi öppnade och gav julklappar. Nu är det officiellt - det är julafton. Tack vare ikväll har jag faktisktl ite mer julkänsla än jag hade tidigare och när jag kom hem genom dörren var det så fint i hela huset så nu kan det faktiskt få vara jul.

Jag fick i alla fall massor av fint av tjejorna, bland annat ett presentkort på parfymboden på 350 .- , en ljusgrej med lillhörande doftljus och en ljusskiftande badanka, jag trodde att det var en sån där vibrerande först vilket i och för sig inte hade varit helt fel det heller men den här håller lite högre klass ;D





Kommentarer
Postat av: linn

god jul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback