Em-pass hit och dit.

Usch äntligen hemma!

Det här var bland de jobbigaste dagarna hittills! Jag skulle egentligen ha jobbat eftermiddagspass då jag kom på kl 16 att jag nog var sugen på att vara med på utbildningen moment 2 då jag blev less på kombi. På utbildningen fick vi bland annat lära oss att neutralisera kunderna låter som värsta hypnosen.

I alla fall så hann jag ju inte ägna en tanke åt att äta varken innan före eller efter Em-passet så när vi skulle sälja efter utbildningen var jag så hungrig och less att det bara var ogjort att jag inte hängde mig i telefonsladden, när detta var på väg att gå överstyr fick coacherna ta till andra medel så som pepparkakor.

hur som haver så vann jag en ljudbok på eftermiddagspasset för att jag sålde 2 st kombi först av alla - yes! Skumtimmen by Johan Theorin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback