Allting upprepar sig.

usch nu är det mycket i juletid.

Igår var det den traditionella "lilla julafton" med Fredriks släkt och vänner. Denna gång var vi hemma hos Janne och whatshername i deras galna hus på Östermalm, Det största huset jag sett! De hade design/anika grejjer överallt och den fanns inte en enda vägg i hela huset som inte hade mins en tavla hängande på sig. Det var trevligt och maten var god, Det är sjukt hur allting börjar upprepa sig nu för mig och fredrik, nu gör vi allt för andra gången lixom - året gick fort.

Ikväll var det poker och julklappslek hos Fahléns med syskon och repsektive, sjukt kul! och nu är vi hemma på ch.

Nu ska jag julstäda innan jag och baby ska se film. De sista klapparna är inslagna och imorgon blir det lilla julafton hos pappa med farmor och farfar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback