Pysselfröken

Jag vet inte hur ofta jag sprungit och letat örhängen hit och dit och nu igår var droppen då jag skulle ha ett par örhängen som låt och knuffades med massa par andra i en skål och det var ett jävla helvette (ursäkta) att få loss dom med kedjor och krokar och allt vad det innebär så jag googlade lite på örhängesförvaring.

Sen köpte jag tyll och en ram idag och pysslade ihop en örhängestavla med en häftapparat och lite tålamod och nu är dom mer out there än innan, nu återstår det bara att hitta ett förvaringssätt till alla mina hoops och till örhängena med ploppar.




Kommentarer
Postat av: Malin

frigolit inklädd i tyg är enn annan grej osså, men vet fortfarande inte var plopparna ka va

Postat av: Josefine

ja, visst är det lugnt ;)

vilken smart grej du har gjort! :D

2008-08-23 @ 16:42:15
URL: http://xjosefinex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback