Paraplyer och dyngsurhet.

Tack för igår!

Förut tyckte jag att paraplyer var överflödiga och att man ändå blev blöt hur man än bar sig åt i detta underbara svenska sommarväder - nu har jag tänkt om. Hade jag inte lånat Fahléns paraply idag när de bar av mot bussen hade jag varit mer än dyngsur just nu.

Alla åker iväg när skolan börjar, snart är det bara jag kvar i umeået, Detta medför dock en positiv sak - avskedsfika/häng/galej i övrigt, detta gillar vi mycket. Senaste var Sofias som åkte till Frankrike för någon vecka sedan, Anton som flyttar till Stockholm (de fikat missade jag dock, har tyvärr ingen bra ursäkt till detta) och Sigrids som nog tar plats inom kort (det kommer göra lite ont i bröstet när hon far no doubt) och så har vi även Andés som äger rum idag. herregud I'll be there.


Kommentarer
Postat av: Melli

sv: okej : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback