Chitchat, Jobb och Skräckfilm

Först vill jag be om ursäkt för att jag inte skrev att jag skulle på möte med jobbet idag (då folk hade försökt använda min blogg som infosida)

Från detta kom jag nyss hem, vi åt middag på Café Göteborg och chitchatade om blondinbella och hennes vilda värld. Det delades ut diplom och stipendier också, jag fick inte stipendiet (även fast jag lyckats och jobbat bäst enligt länsförsäkringar) men jag fick en liten walkingonwater börs. Känns lite konstigt att det var sista gången med jobbet, hoppas vi träffas ändå.

Och Tack för igår! Jag, Fredrik, David, Petter och Mathilda hyrde skräckfilm på hemmakväll för att sedan låta adrenalinet flöda till Rec och Blackout.


Kommentarer
Postat av: matilda

haha, rec var det varsta jag varit med om! rysningarna slutar inte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback