Bilder är färskvara.

Egentligen ville jag vänta med att berätta om min kväll med klassen tills jag fått bilder men nu kan jag inte hålla mig längre.

Kvällen som skulle bli så bra började faktiskt lovande men urartade där vid 7 någon gång då allt som inte fick hända hände, magsjuka var en av faktorerna som störde lite, inte hos mig men hos Josefin och det var henne vi skulle till egentligen, efter detta blev det många samtal gjorda och tillslut slutade Fridas pojkvän kämpa emot och vi började dra oss mot haga, vi glömde Linn på vasaplan och så vidare..

Väl hemma hos Frida hade jag riktigt kul, jag tog 3 oskulder och samtalsämnena blev bara bättre och bättre med tidens gång, frågan är mest hur många av er jag kommer kunna kolla i ögonen på tisdag men det är i och för sig pettitesser just nu, jag hade askul och hoppas ni också hade! - tack för kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback