Att hamna under rätt täcke.

alltså, jag vet inte men förlåt och tack för igår.

Jag trodde inte att folk brydde sig men de gjorde de tydligen, tack för de och ett speciellt tack till Ture som bjöd på hus, säng, ost och serious talk jag behövde det och nu känns allt bättre (kontaktannonsinlägg om pojken kommer inom kort) ;D

Jag sov inte allt för mycket i natt då jag inte hamnade under rätt täcke förens vid halv 5 i morse men jag har ändå klarat av dubbelpass på online 8 timmar hela dagen så jag är stolt över mig själv, pengar rullar in som de ska nu..

Imorgon ska jag bara till skolan på ett syo-besök med Frida och
Josefin kl. 10.30 för att planera vår framtida framtid och sen är den skoldagen över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback