Älskade armband

Jag är så glad idag, Fredrik ringde och väckte mig när han hade lunch idag och var så lycklig över att han hittat arbmbandet!

Fredrik fick ett armband av mig i julklapp tror jag, om jag inte minns fel. enda sen han fick det har han haft på sig det och han tyckte om det jättemycket vilket boostade mig otroligt mycket, han hade ju fått det av mig. Sen för några månader sedan tappade han bort det när han jobbade och både han och jag var rätt olyckliga jag älskade ju tanken av att han älskade armbandet han fick av just mig. här började tjatet om att han skulle köpa en ny då han tyckte om det så mycket och varje gång vi gått förbi skyltfönster med armband i har jag muttrat för migsjälv när han velat köpa ett. Det skulle ju inte bli samma sak som det han hade fått av mig. Idag hade han tydligen hittat armbandet i någon typ av ficka och både min och hans dag blev räddade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback