3dje dagen gilt?

Idag tog vi foton till skolkorten, jag ska få ett nytt då det står fel klass på mitt, bara för att jag var relativt nöjd med de jag tog förra året så lär detta bli katastrofalt ugly.

Resten av skoldagen tillbringade vi på IksuSpa, med bonding, afropowerpass och fika. Efter det stannade jag kvar när resten av klassen for för att dra the talk med mina lärare, vilket innebar att vi gick igenom vilka kurser jag redan läst på design och vilka jag skulle kunna vara med på i alla fall, det hann komma med en hel del annat snack om yttre faktorer som också spelar stor roll in i huruvida jag kommer att gå kvar eller inte - i nuläget lutar det helt klart åt att stanna.



Ikväll för att tala om något annat så såg vi film hos Fredrik, jag Matilda och David, Shutter (inte den från 1994) skräckis med en del sköna vändningar och ett ahaaaaaaa-slut, dock inte en 5/5 men.


Kommentarer
Postat av: kattaaa

ditt as, du ska inte stanna!

2008-08-21 @ 00:08:59
Postat av: Malin

haha vi ska tönta oss så mkt med er imorn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback