Var är våren?!

Det var helt klart vår i helgen och nu snöar det igen, jag hade tagit fram cykeln och nu skrattar moderjord så hon storknar. på tal om helgen så var den trevlig känns som att det var väldigt längesedan jag verkligen gjorde någonting av helgen på riktigt så denna var över förväntan (jag vet att ni blev oroliga men nu är det lungt) för att inte tala om veckan, jag är ledig imorgon och på onsdag och på tisdag är det ingen svetslektion (halleluja) fast fredag kommer jag att få genomlida som vanligt men jag tror att jag klarar det.

ikväll är väl planen att kanske faras och träna för första gången efter att jag kapade fingrarna för att sedan på något sätt ta mig till grubbe och alternativt se film och sova där :)

image471

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback