Utvecklingsamtalsdagar..

image555Utvecklingssamtalsdagar är guld, veckan blir kort och helgen känns lyxigare. Idag for jag ner på stan för att träffa en tjej jag sålt en jacka till på tradera. det gjorde lite ont med tanke på att jackan är sjukt snygg, men jag blev faktiskt tvungen att inse att jag är för liten för den och låta den få gläda och pryda någon annan. men jag grinar väl inte, fick faktiskt 300 svenska av henne på "köp nu".

på stan köpte jag subway till mig och Fredrik också. man kan ju tänka sig att han borde ha följt med till stan men han låg kvar i sängen och sov. när jag kom hem satt han och spelade GT, och jag omorganiserade i skafferierna (inte toppenkul)

image471

Kommentarer
Postat av: Maria

utvecklingsamtal kan vara kul :)

Postat av: Greger Neger

Förstår inte hur man kan tycka sånna där 80-tals träningsoverallsjackor är snygga. De är bland de fulaste jag sett. Tror många killar håller med mig.

2008-04-19 @ 15:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback