Solen i ög-Å-nen!

I morse kom ingen buss förens 53 så jag kom försent till nationella i Engelska A uppsatsdelen, det blev inte som jag ville när slutet blev osammanhängande.

Idag slutade vi 1, efter att ha testat kandidaten drog ett ovanligt oglasstaggat gang till wayne's uteservering. vi tillbringade tiden med mackor, iste, kladdkaka, cola och varför inte en chokladboll det var mycket mycket trevligt. jag hoppas att jag efter dessa timmar i solen i alla fall fått en skvätt av brunt i skinnet. vid halv 4 kom pappa till stan och vi drog middag på direkt för att sedan skjutsa hem Rebecca från jobbe. tack Siri, Mnh, Kattan, Mills och Johnels för idag.

image562

image471


Kommentarer
Postat av: cmills

he va gö trevligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback