Jag har min egen fotfetischist

Det sjukaste idag: jag sålde ett par skor till en kille jag trodde var konstär, att han skulle göra någon typ utav installation med en massa ballerinaskor, inte hade jag en tanke på något annat.

idag sattes i alla fall pengarna in på mitt konto helt korrekt och jag får ett mail där han undrar om jag inte har fler skor, jag svarar att jag inte är säker men att jag ska kolla, sedan att jag är väldigt nyfiken på vad han ska ha de till, vilket på han drar igång världens utredning om att folk gillar olika saker/tänder på olika saker och han tänder på strumpor och skor (tjejvariant dårå) han va jättenoga med att förklara att han var helt normal i övrigt. Sjukt jävla kul! han frågade mig om vi kunde hålla kontakten och om han kunde få köpa gamla strumpor och skor av mig. jag va sjukt på, nofan kan ju undvara en gammsock eller två.

image569

image471

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback