Vilken bra helg!

tack alla inblandade för helgen, den var av världsklass trots vissa små incidenter.

nästa helg (om allt går som det ska) såblir det middag med Tomas och Malin på fredag och sedan klassen på Lördag, det skulle ju vara übernice förutom att jag då inte kommer hinna träffa nån av mina 3 beeebisar (Becca, Fnatte_ och Freeddddie)

Jag är inte bara lite, jag är helt sjukt kass på att uppdatera, men det är för att jag har så mycket annat för mig så nu vet ni - när jag uppdaterar ofta är det för att mitt liv suger (vilket jag inte heller brukar vara sen med att berätta) ochimage386 om jag inte uppdaterar är det ett tecken på att mitt liv ROCKAR!!!! eh.

ikväll blir det godis och 50 first dates med Drew fucking Barrymore!!
imorgon blir det ungdomsmottagningen (förhoppningsvis)
och imorgon måste jag också köra hårt på mitt reportage om Emil.

image323

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback