pengarpengarpengar!

TRADERA ÄTER MINA PENGAR

så sjukt osmidigt av mig att glömma busskortet hemma igår, usch jag ville förtära mig fucking 20 spänn för buss till och från skolan, usch sen tog det låång tid innan bussen gick, plus att det är långtåthelvette till busshållplatsen på Gabrieljansvägen.

så sjukt skönt att sova i morse iaf, jag började 12 men var ändå tvungen att fara till skolan, kändes inte aktuellt att ligga kvar och sova när Fredrik ändå började typ 10.40 eller nåt, jag saknar dig redan!image385

nu är de Rebecca o Frida .. puss!

image323

Kommentarer
Postat av: rebecca

Du lyser med din frånvaro på bloggen älskling! KRYA PÅ DIG!!

Postat av: Anonym

Kolla in:
* Jättesnygg billig väska! passa på!
* Snygg billig väska!
* Snygga skor stl. 37/38
* Fin blå väst stl.158
På tradera.se skynda och fynda!

2007-09-17 @ 19:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback