Jag vill snorta dig!

I alla fall.. jag har tänkt jättemycket på dethär och kommit fram till att de enda som läser min blogg måste vara folk som känner mig (kompisar) och tycker att det bara känns töntigt att lägga en kommentar, eller folk som inte riktigt känner mig men ändå vill ha koll (på mitt wonderbara liv) och därför är lite anonyma vilket leder till att de inte kommenterar. Jag kan ju vara nästan 100% säker på att det inte är randoms som läser iaf (känns tryggt) eftersom att "randoms" också har bloggar, och de vill promota dem genom att kommentera andras inlägg och oskyldigt placera sin länk i kommentaren men så är det ingen som gör.

Jag bryr mig inte om kommentarer , så länge statistiken är vacker kan jag skratta mig lycklig åt att inte behöva promota min blogg över hela bloggvärlden och trängas bland tusentals *mitt liv*- mode- och politikbloggar för att någon ska läsa mig. tack för det!
image323


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback