Fredag 28 September

Nu sitter jag mest och taggar lördag, och hoppas att det blir alla tiders!

Fredrik mfl har byggt klart altangrejjen så nu är badtunnan monterad o klar. Vi invigde igår i ca. 41 grader fucking celsius. Från början mesade vi lite men det gick över. Jag vill egentligen inta kalla det för badtunna för då tycker jag att den ska vara i trä och stå på marken, men Fahlén-familys' tunna är i plast och som nergrävd i altanen. Den är iaf Wonderful och jag har kommit till insikt med att jag nog bara är tillsammans i Fredrik för badtunnans skull egentligen.

(det var ett skämt)

Ikväll blev det ingen middag med Tomas och Malin men jag hoppas att det inte dröjer alltför länge innan det blir av. nu ära städningstajm, un beso

image323

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Wow, vilken snygg blogg du har!

Postat av: kisssneger

oo har do skafat pe piller idaa?

2007-09-29 @ 17:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback