Måndag 15 Oktober

nu kliar det igen, det kanske är för att jag tänker på det- hoppas inte! hoppas lössen är döda, det borde dom vara!

BT'fucking'W - innan jag glömmer det så finns KLASSFILMEN aka 'CH9B07' tillgänglig för priviligierade säg ba till!!!

idag var det slappt att gå i skolan, trots skitigt hår och skitiga naglar och fel tröja, så kändes inte livet alltför hårt när vi imorse hängde på Hedlunda och sydde (försökte - gjorde fel - försökte igen) manschetter.
jag hade planerat att fara på Iksu o träna men jag kände mig helt imba och pallade inte. Falukorv och makaroner, matteläxa och boston tea party är väl det som väntar.. :)
Och ja! PeterW, fika anytime ;D

image393

Kommentarer
Postat av: rebecca

vem fan är peter?

Postat av: johnny drama

ledsen men du är bara blogg nr 2 i staan http://dysleix.blogg.se/ har övertagit ledningen^^

2007-10-21 @ 15:26:27
URL: http://dysleix.blogg.se/
Postat av: johnny drama

Tyvärr är din blogg inte längre nr1 i staan utan nu äre vi som äger stafettpinnen!
//simma lugnt Johnny Drama & Turtle
www.dysleix.blogg.se

2007-10-21 @ 19:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback