Luspojk!

helgen blev inte riktigt som jag hoppats. Det var tänkt att jag skulle till Sunni på 'tjejmiddag' i Lördags men istället slutade det med chips och dip och hyrfilm + en underbaaaour Freedie.

i lördags på morgonen tyckte jag att det kliade sjukt i mitt hår och bad mamma kolla, sjäälvklart hittade hon luusar (fifan) 3 st, en fullvuxen som var sjukt stor och fortfarande rörde på sig det var det vidrigaste. Så vi drog apoteket och sedan grubbe, jag kollade igenom Fredriks kalufs och gav upp efter att ha hittat ett antal äggskal (jag skulle ha förtärt migsjälv om jag hittat nåt levande). lusfuckingmedlet skulle verka i håret i 12 timmar så kl 3 natten till Söndag sköljde vi ur skiten (spriten) ur håret och blev lusfria (hoppas vih) nästa omgång nästa helg. puss min luspojk!

image393

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback