Det var inte igår!

hejje! satan va förslappad jag har blivit!

helgen var iallafall okej. Fredagen höll måttet och var nästintill råtrevlig (häftig färg). jag får pengar imorron så livet leker fast jag håller på och jobbar på några kap på tradera så alltförmkt pengar lär inte bli kvar. Jag har börjat fundera lite på julklappar också, både till andra och till mig, till Rebecca har jag en liten aning om vad jag ska köpa måste bara få tag på den/det och jag vet inte vart jag ska börja leta ens, Frida har jag ingen aning om vad hon vill ha och Sigrids är så gott som klar, Ebba är nåt att bita i också, tur att det är ett tag kvar.

idag/ikväll:
  • Godis
  • trätekniksuppsats
  • städa
  • kanske träna
  • Rebecca
  • måla naglarna
  • Fredrik
  • plugga matte
image393

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback