Var det värt det?

fy fan va illa, min mamma är såjävla arg! fyfan för er som så fint täppte avloppet och kirrade "översvämning" hon mår hur som helst skitkasst och är sur och jävlig mot mig och resten av sin omgivning för det. Fan va hon älskade sitt jobb förut hon snackade alltid om det, det tog upp större delen av hennes liv, och jag vet ingen som var så engagerad som hon, iaf när jag gick där och innan, men nu är hon less och sur varje dag och vill helst inte alls jobba. tack vare er jävla skitungar. ni skulle ha tänkt efter mer än en halv gång.. och det är då fan inte synd om er, om jag hade fått bestämma skulle ni fått betala var enda jävla krona av saneringskostnaderna själva, ur egen jävla ficka, vad var det? 800 000. Grattis, var det värt det?

image393

Kommentarer
Postat av: grethel

skadestånd nere på 42 000, sänkt från 126 tusen.

"ungar", jovisst. ett år äldre och beter sig som 19

2009-01-06 @ 19:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback