Styra upp mitt liv, tror jag..

lalala jag och Ebba ska på Urix, jag är jättetaggad, tror jag.. asså man missar alltid värsta grejjerna hemma när man far bort och när man är hemma händer det inget, life sux, men alltså ha inte allför fett med party när jag är borta :)

wheeey 13 timmar i buss till Lidköping 17-20 maj, hoppas det är varmt där, lixom söderut ju Ebba de kommer bli såååååå najs!! på mötet var det bara emokids och fjortisar (sorry) men alltså skulle ju va 700 pers där så nån icke-emo kan vi nog hitta o chilla med Lidköping here we come

Min pappa ska gifta sig, 4 aug det var heeeeeelt random, men jag är taggad, tror jag

sen så ska ajg hänga med Mall i helgen det är taggat, typ bara jag inte blir sjukare än vad jag är nu :( Ska inte köra fetaste allt vad jag har på handbollen imorron (eh för vi kommer äga er iaf) och så ska jag basta nu och typ peela mitt face - orent ^^ och sen sova, och sen efter de kanske styra upp mitt liv, tror jag..
image237




Kommentarer
Postat av: Sweet Sabine *

Snygg den där texten är längst ner där det står "Rebeca".
Vad är det för font?

Postat av: rebecca

Naajs! Va kul m bröllop o grejjer! :D .

2007-05-04 @ 22:26:08
URL: http://rebeccs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback