Nostalgi vs. Ålidhem

'Nostalgikväll för vissa Ålidhem för andra' skulle jag vilja kalla valborg dethär året, det var mys med middag och allt innan och goood mat, synd bara att Anna droppade av så tidigt på kvällen och efter telefonsamtalet gick det bara utför, leta flaskor, kläder, väskor, pengar, nycklar, sockar, vantar och så for proppen - det blev mörkt

jag hade ändå trevligt på valborg, även fast jag förbannar någon som skulle ha kommit till Ålidhem men inte gjorde?! men man har alltid värsta höga förväntningar på valborg även fast det egentligen bara är en vanlig kväll, jag kan ju lätt säga att jag hade roligare i lördags iaf :) och vi fuskade ju egentligen lite med att ara inomhus, grejjen med valborg är ju typ att man SKA sitta där i kylan vid en eld på nydala och frysa så mascaran rinner och få sina blaskiga 3,5or uthällda av polisen, summan av kardemumman vi fegde

tack Rebecca för kvällen!
image233
random bild från Sigrids stuga, det var sjukt mys! (även fast jag har gult hår)

Kommentarer
Postat av: rebecca

I lööv u

Postat av: isa

jag träffade ebba och elina på ön!

2007-05-01 @ 14:28:40
Postat av: Sweet Sabine *

Fin bild!

2007-05-01 @ 16:24:35
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback