livet leker... inte

körde Bip-test idag.. ungefär det jag hade att säga om de och så var jag på stan fett och chillade med Frida
(dehär kommer bli ett tråkigt inlägg) och så träffade jag frej de va trevligt jag saknar frej, och andreas träffade jag innan 2 på samma dag! ohaoha.. iaf så tog Sigrid sitt körkort idag så de räddade väl ungefär min dag, annars var den skit, och livet suger, jag har inte ens börjar på varken fördjupningsarbetet i SO eller SpanskafördjupningARNA och de ska in på onsdag tillsammans med ett annat SOarbete och en idrottshälsa-uppg + det är oral redovisning på spanskan på onsadg också om ett land, de har jag inte börjat på heller
(och jag ska komma in på 'personlig stil' ..... LÄÄÄÄÄR ju inte hända) jag spenderade öven en timma hos Grethel idag också och vi kom inte fram till nåt, livet suger...
image245
sitter jag och dricker juice, utan pulp?! sen när
kör bravo utan pulp?!, och så är jag typ mentalt
inställd påatt jag ska se the office men alltså
jag tror itne det är idag.. life sux

(tråkigt inlägg)

Kommentarer
Postat av: Freppe

Lägg en diss... haha!

Nu ska du va lite positiv, tänkte vi kunde ge ut min bok tillsammans så blir vi skit rika båda två ;)

Postat av: Elina

life is a bitch

2007-05-11 @ 14:39:43
URL: http://elinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback