lägesrapport

image241
var jag hemma halva dagen för att jag var sjuk
sen spöade vi skiten ur A i handbollen,
eller eeeh? men vi hade vinnit om de inte
lånat in stjärnspelare till sitt lag, och så
såg jag film hos Robert på kvällN'
image242
så var jag och
Ebbo på Maxi, där fick man
tårta, det var najs, sen så borde jag ha pluggat
men de blev ju inte av..
image243
taggat ska till Malin sen får vi se hur allt blir
puss älskling :D
image244
kommer Ebba hit och så ska vi redigera
våran Stumfilm, det kommer va sjuuukt skönt
när dne är klar och inlämnad!
image245
sitter jag och lyssnar på min och sofias låt 'Be mine'
japp vi har en låt, asså jag saknar dig även om jag
aldrig skulle erkänna det :/
och så ska jag ringa Frida, och städa och duscha...
image237



Kommentarer
Postat av: Petra

Tack detsamma du! jag älskar din bakgrund:[ kram!

Postat av: Minna

svar: jag har haft fördomar mot dem som jag är jättebra kompis med nu

2007-05-05 @ 15:34:34
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Nice blogg!

2007-05-05 @ 16:25:00
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Tomas

Malin är bara min älskling.

2007-05-08 @ 21:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback