lägesrapport ffs

image241
så åkte jag och Sigrid biiiil till maxi haha
jag skulel köpa mat till bussresan (13h)
osv
image242
har jag inte hunnit så mkt bara gått en timma
av dagen men idag åker jag Lidköping here
I come (lol)
image243
klockan 20.00 är jag förhoppningsvis framme
med Ebba och co i Lidköping och det blir
invigning med SNOOK tagga!!!!
image244
alltså dehär blev helt fuckat nu måste jag
tänka att imorron blir om typ 100 dagar
imorron är vi nog på någon form av worshop
i Lidköping..
image245
ska jag packa det sista och sova i någon timma
har nyss duschat så jag måte vänta tills håret torkar

glöm inte bort mig här hemma nu :( ?

Kommentarer
Postat av: Mallan

jag saknar dig redan :)

Postat av: Sweet Sabine *

Underbart med Snook ;)

2007-05-20 @ 14:36:43
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback