Klassresa

japp vi är äntligen hemma, eller inte ÄNLIGEN! men äntligen för att jag var så trött, men egentligen hade jag kunnat stanna hurlängesomhelst, shit va de känns nu, jag komemr att sakna er somfan allihop, alla är speciella 9 år är fan mycket

i början blev det lite tjafs, skitsnack och bungabyten
men jag hoppas det är over nu, kiss and make up lixom no hard feelings *slår mig själv for speaking E-lish* . jag hade i alla fulla fall supertrevligt och hoppas av hela mitt huvud att ni också hade.

efter alldeles förmkt Norrmän, busisnusi och annat som jag dritt i så var vi iaf hemma, livet leker om vi har 7 dagar på oss att umgås och älska varann innan det bär av in i de andra livet, lol

spec puss till Rosanna, Sofie och Ebba som gjorde trippen till den bästa...

image270

btw, jonasz, vem äääär du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback