I know him so well...

... jora det gick bra, haha förutom The Kooks-låten hahahah så sjukt dåligt de gick, men det var kul så den bjuder vi på :D eloge till Ebba också, ...du behöver inte sjunga!

ja vill se bilder! oooh jag älskar bilder! jag hörde föressten att de var någon i långt blondt hår glasögon och röd jacka som hade typ känt mig eller tagit kort på mig o visste vem jag var eller nåt, helt sjukt ,har suttit hela kvällen o försökt lokalisera snubben men jag har ingen aning, jag känner ingen sån, stalkerrrrr..

tack för great kväll

image268

Kommentarer
Postat av: Sweet Sabine *

Haha jag blev fotad på stan av någon mystisk kille förut :P

Postat av: Frida

Alltså du var så snygg! och du var så duktig. :)

2007-05-25 @ 10:51:39
URL: http://glammigafrida.blogg.se/fridas/
Postat av: Jonasz

haha, chill.
asså de va jag men jag har fan inte stalkat dig! kände bara igen dig,
så äre.

2007-05-30 @ 20:27:47
Postat av: Jonasz

haha, chill.
asså de va jag men jag har fan inte stalkat dig! kände bara igen dig,
så äre.

2007-05-30 @ 20:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback