Grattis mamma!

idag äre som välkänt morsdag (och var de inte välkänt så fyfan för dig) så vi ska åka till min mormor och fika tror jag , och när jag kollade ut genom fönstret var de helt sjuuukt, det är ju nästan sommarväder, jag vet inte med er men jag tänker ha klänning idag iaf.

igår var jag hos Wictor, men jag var nog inte så rolig.
jag var sjukt trött efter förrgår. och idag så fyller Rebecca år
jag ska nog ringa henne igen även fast jag ringde 00.01 inatt
man fyller ju bara 18 en gång lixom!

Imorron ska jag på klassresa, och jag är sjukaste taggad, jag hoppas det blir kul även fast vi inte kanske fick som vi ville i stugfrågan, 4 skulle man vara och 4 blev det.

Grattis Mamma!
image269

Kommentarer
Postat av: Elina

klänning här också!

Postat av: rebecca

iiiiiiiih för jag har blivit myndig, för jag har blivit myndiiiiig! för jag har blivit my-y-y-ndig! Fyfan va jag är bra!

2007-05-27 @ 23:29:53
URL: http://rebeccs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback