försoven

både igår och idag försov jag mig o de känns fitta, eftersom att vi har elevensval (bild/vårshow) så de vill man ju inte missa, Linn och Ebba gjorde klart feta bilden idag, vart sjukt sygg och jag gjorde klart och ändrade min första bild, de blev en banan tillslut, höhö

näe är jag halvt förkyld och otaggad på vårshowen (Torsdag 19.00?) men taggad på vädret, janmena kolla ut! nu ska man äta glassss, hoppas Ebba ringer..

image260
det kommer nog att komma en hel del Lidköpingsbilder framöver.. hoppas de duger
Miranda och jag efter modevisningen.

Kommentarer
Postat av: Sweet Sabine *

(Svar på kommentar)
Ja, det är inte lätt att vara jag ;)
Haha nämen jag har en underbar pojkvän och jag gör det för honom liksom. :)
Så det är värt det.

Postat av: Petra

Ja man förundras över vilka korkade människor det finns ahha!

2007-05-22 @ 15:22:35
URL: http://stellae.blogg.se
Postat av: Julia

Åh, vi med. Hoppas det håller i sig bara. Ha det bra. Kram!

2007-05-22 @ 16:04:08
URL: http://juliaelhag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback