Dagens äventyr

tårta! eftersom att vi inte firat Sigrids 18-årsdag än så tyckte vi att nu när hon även tagit körkortet (grattis) så var det dags, Rebecca ringde mig när jag låg och sov imorse vid typ 11 och sa till mig att jagskulle vara klar och redo om 40 min (det är alltid bäst att göra som dom säger.....) så jg var fit4fight nångång vid halv 12 och vi cyklade till maxi, eller eh Frida cyklade, jag fick sadeln och Rebecca pakethållaren.. suck *Hola senoritas*

när vi var på Maxi kom en svåra frågan, vafan har man på en tårta?! banan? det tog iaf mycket längre tid än vi väntat oss - tanken var att vi skulle göra en vanlig tårta men Rebecca/Rebeca (eh?) hade en annan idé; VI GÖR EN BILTÅRTA,
(3 bottens is required)

hursomhelst så blev resultatet bra (tydligen) det blev nog den fulaste tårtan jag sett men.. på en gammal skrivbordsskiva (det enda tårtan rymdes på) transporterades den sedan till favvoSigrid - livet leker!
image249
btw, dagens: Ridhjälmen parkerade bredvid våran cykel hahahaah...





klicka för större bild

Kommentarer
Postat av: rebecca

hahah jag är ändå nööjd! :D

Postat av: Sweet Sabine *

Ååh, vad mysigt att baka!

2007-05-13 @ 18:59:42
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: karin

yää, den där tårtan smakade jag av, men vi fattade aldrig vad som var konturerana på bilen, lakrits sås?

2007-05-14 @ 17:41:45
Postat av: Sweet Sabine *

Beslutsångest i bloggen, hjälp mig!

2007-05-15 @ 10:53:00
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback