sjuk, förvånad?

yes ya heard me.. jag tänkte joina klubben och skriva om hur vårsjuk jag är och hur synd det är om mig..eh?.. igår kunde jag inte ens gå, det var nåt med balansen och jag vinglade vara runt och var jätteyr.. inte najs.. ju är jag mest bara vad man brukar kalla förkyld.. inte najs, jag saknar Frida och Rebecca (Sigrid träffade jag ju idag) och alla, drygt för ikväll blir det nog bara att sitta hemma o typ se film eller nåt, hoppas på att bli frisk imorron :(

image174

eftersom att jag mest har sovit (eller typ försökt) idag och igår och spenderat lite kvalitetstid med min gamla kompis Alvedon så är Stationären lite purken, ärligt jag vet itne varför, han går sjuuuukt segt nu, ska man lixom inte kunna va borta 2 dar?!

Kommentarer
Postat av: sanna

Nice blogg :)

Postat av: pauline

haha.. nä det är inte kul något av det.. men sånt man åker på ändå tyvärr

2007-03-23 @ 19:30:27
URL: http://barap.blogg.se
Postat av: rebecca

we miss yah 2 !

2007-03-24 @ 10:59:59
URL: http://rebeccs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback