plugg

alltså om jag skulle lägga alla inlägg senaste tiden (och säkert framöver också) under samma rubrik så skulle de heta antingen 'depp' eller 'plugg' det är ungefär de mitt liv bjuder på nuförtiden, och jag som hade hoppats på vår o värme - Sånt kändes riktigt långt bort när jag i morse fick pulsa i snö till skolan, FYFAN

just nu sitter jag och chillar med en uppsats om I-länder och U-länder som inte är alltför skojjig, men de skulle inte skada om jag höjde mig i nåt SOämne så jag jobbar på.. hoppas ni i alla fall får en najsig kväll, jag lär ju inte få de.
image172

Kommentarer
Postat av: anna

Jag har också spenderat mycket tid på att plugga.. :)

Postat av: Ester

Usch, vi höll på med I- ocu U-land förra terminen, de var jobbigt :S
Lycka till! :)

2007-03-20 @ 16:46:38
URL: http://retrocool.blogg.se
Postat av: a

du kan få mitt arbete om det där. tror jag fick mvg på det (glänsa, glänsa jag vet)

2007-03-23 @ 19:03:18
URL: http://maudire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback