Kinamat och nackspärr?

guud nu är vi äntligen hemma och jag har ont överallt, jag älskar verkligen min klass det var så mysigt i stugan och de gör ont i hjärtat när jag tänker på att vi snart ska sluta :(

jag vet inte exakt hur långt vi åkte, allt som allt kanske en mil eller så har jag ingen aning de kändes fett långt iallafall..

beställde kinamat med mamma ikväll och jag tror att jag håller på att utveckal bulemi eller så är jag allergisk mot något för jämt efter att jag ätit så vill jag typ kräkas (jag gör de inte, men skulle va skönt) :(
90013-114
nu sitter jag och ser 'top 6 at 6' på MTV och skulle verkligen itne tacka nej till lite axelmassage *hundögoneen*


Kommentarer
Postat av: Malin

härligt collage:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback