Stop feeling sorry 4 yourself

... näe jag kom inte in, visst jag är rätt ledsen och nere nu, speciellt eftersom att Design inte kändes som ett värdigt alternativ. Det är sjukt tänk dendär stackarn som inte kom in på designprogrammet och jag kommer att börja det (motvilligt) - fitta! och jag beklagar också för alla andra som fick nöja sig med 2ahandsval, istället för första, typ karin keep up the good work. jamena 2hand kan ju ibland vara 100 gånger bättre än nåt dyrt , eller eh!

MIN KATT! Dissen! Dissen har sprungit iväg!
inte nog med att jag kommer behöva gå fittdesign nästa termin, min katt är borta också, och jag känner mig som en dålig människa som inte märkt det förens nu! åååh, fast så gjorde hans morsa också, hon blev typ 1 år sen drog hon, Tova. kom tillbax älsklingsdissenkissen :(
image319

Kommentarer
Postat av: rebecca

dissen då :( , ärligt jag skulle nog inte sakna oskar om han försvann :/

Postat av: erica

åh, vad tråkigt :( hoppas att han kommer tillbaka då! föressten, skärparmbanden, man köper dem på cocoo.se :) kramis / erica

2007-06-28 @ 13:17:31
URL: http://ericat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback