Skolavslutning

jag hade lovat migsjälv att jag inte skulle grina, men gissa vem det var som 09.05 först av alla började böla? Rebeza indeed. från början visste jag inte varför, jag hade aldrig innan riktigt förstått vad det var som höll på att hända, skulle vi aldrig vara en klass mer? skulle vi aldrig äta i matsalen på Carlshöjd igen? aldrig mer vinna brännbollsturneringar tillsammans, skulle vi heller aldrig mer kunna dra någon av alla 'interna' skämt och de skulle funka lika bra som de gjort förr- näe jag tror inte det.

ex9B är underbara och kommer troligtvis alltid att vara, det går inte att komma ifrån. En sak som jag lovat migsjälv att inte göra och faktiskt inte gjorde igår var att inte börja lova en massa saker om att vi skulle träffas igen om ett år, ha klassfest när skolan börjat, för det händer inte.

haha nu tycker folk säkert jag jag är jättetöntig och blödig och äcklig men, min klass var bättre än din så sug min obefintilga...!


klicka för större bilder

Kommentarer
Postat av: wictor

haaaah töntig!

2007-06-13 @ 15:54:17
Postat av: Linn

vad kul:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback