Midsommar, aldrig mer

så nu sitter jag här och tar bort helgens nagellack som är mer eller mindre dött, blått var det, kornblått, mamma tyckte att det var fult men hon fick inte välja, nu hade jag tänkt måla guld, men jag gillar den blåa, de matchar faktiskt, men intefan kan man måla varannat finger lixom.

nu är min 3dagars ff slut och allt blir somvanligt igen då man får maten på bordet och alltid kommer hem på kvällen, där mamman bakar bullar och städar på lördagar, när får man besked?

midsommar... jag är alldeles tom i huvudet just nu, jag vet inte vad jag ska skriva alls förutom en kram och ett förlåt till alla inblandade igår hahahah puss Rebecca. Midsommarhelgen var cirkus
image308

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback