Klasströjorna!

image281
slutet är nära gott folk! jag taggar livet och "balen" och klasströjorna och skolavslutningen och att blir frisk :( och sommarlov och att sola och så taggar jag att Rebecca o frida ska komma hem (mest taggar jag Greys om en halvtimma)

Nationaldag idag ju, vafan ska man göra på den svenska nationaldagen? och varför firar vi den just idag :S ?
jag förstår att USA firar sin nationaldag för att jag fyller år och att Nogre firar sin för att jag har namnsdag, men sverige varför firar vi? wtf?! :]

Rosanna ska ta bort sin tandställning imorron också
och jag håller alla tummar för att det blir fint och att hon itne får ont o att livet för alla inblandade whatsoevah leker imorgon. jag ska föressten klippa mig på skolavslutningsdagen kl 14 :S vilken jävla tid va!

peace

Kommentarer
Postat av: Sweet Sabine *

Fattar inte heller varför man ska fira nationaldag i Sverige..

Postat av: Helga

Gustav Vasa kröntes 6 juni 1523, och så blev det Sveriges nationaldag (fan vad nördig jag känner mig)

2007-06-07 @ 18:55:03
Postat av: julia

sjuuukt fin blogg ! :D:DD

2007-06-08 @ 17:24:49
URL: http://juliaalmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback