helt sjukt hot

shit, idag var det sjukt varmt jag orkar typ inte med migsjälv, men jag är stolt för jag var ute i solen HELA dagen från kl 10 till 17, helt sjukt. jag har bränt mig lite på kinderna och är allmänt less och avdankad annars så leker livet

först chillade jag i hängmattan tills frej taggade maxi vid 13 nångång så då gick vi dit sen upp till kyrkan och statoil hann vi också med innan vi tillslut satt oss ner för att seriössola (även frej) hahaha, a det var fett mys iaf. sen kom Andreas dit, de va jättetrevligt jag har inte träffat honom på jättelänge... resten är historia

nu har jag ångest över mitt NO-arbete som jag inte börjat med och som ska vara inne på Tisdag. Min plan var att skriva det imorgon och göra klart det på måndag men nu har jag hört att det ska vara ännu varmare imorgon runt 26 graderC så nu vettefan :(

Sverige - Danmark, tagga!
image272


Kommentarer
Postat av: karin

vänta.. no-arbete... vad händeR?! :O

2007-06-03 @ 23:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback