Grattis Rebecca, måååh!

livet leker, eller jag vet inte haha igår såg jag Sigrid o Frida Industri Royal i Döbelnspark iallafall, rätt så trevligt, efteråt när vi var på Haga kände jag mig lite bortkommen bland naturarna och allt överigt löst folk men de dög.

Idag är det grattis till Rebecca, grattis är kanske fel ord, eller så har det aldrig varit så rätt som nu hahaha, alltså 50 dagar från nu helt sjukt så vi håller på. Jag älskar er och längtar till Gräsmyr så sjukt mycket hahahahah

shit jag är förvirrad. nu ser jag Greys Anatomy o grinar typ till varje avsnitt! och jag vettefan vad jag ska ta mig till när jag sett klart 3:e säsongen..
image296

Kommentarer
Postat av: Sweet Sabine *

Fin ram på bilden!
Haha jag grinar också på varje avsnitt av Grey's :)

Postat av: rebecca

ii löööv u. Jag taggar : du,jag, frida, sigge, en massa alkohol och gräsmyr! :D

2007-06-19 @ 19:44:50
URL: http://rebeccs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback