en liten parentes...

idag vaknade jag av att mamma dunkade musik på sjukt hög volym på övervåningen och vid 12 kommer hon (som vanligt) in och tänder lampan, det mest störande idag var att hon skrek om att hon hade bakat bullar (svenssonliv) så jag blev ju mer eller mindre tvungen att kliva upp - annars har jag inga problem alls att sova på morgonen när dendär satans lampan lyser på en. äh jag älskar min mamma hon är bäst, men 12 är ju lite overkill när man pratat i telefon till 4 på morgonen.

Ikväll var det chill hos Frida
. 'vad gör du med mig hoppas jag'. egentligen skulle vi planera trippen till Sundsvall men istället blev vi tvugna att ta igen våran förlorade tid tillsammans (3 dagar!!!!) tacka gud för att vi gjorde det också, ni är bäst!

Imorron blir det Carlshem (förhoppningsvis) jag är typ redan hungrig. SEN vet jag inte, Rebecca o Frida planerar min sommar o de känns förjävligt. och projektet "50 dagar" som inte är 50 dagar längre utan kanske 45 suger! hur ska jag klara det?
Rebecca o Frida ni är bäst och det värsta är att ni vet om det... (klabböle på Fredag)

image298

Kommentarer
Postat av: Frida

ååh men sötunge du är också bäst! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback