Det är INTE okej!

Jag tror att det är min grej att säga att saker är okej fast de inte är de egentligen, egentligen är det så o-okej att jag bara vill grina och kasta saker omkring mig, men på ytan ler jag och säger 'näe men det är lugnt, herregud ja' .
Allt omkring mig nu känns 'okej' mer eller mindre faktiskt. mest 2 saker! Det är fan inte okej alltså! näe! och jagvet inte varör jag säger det. kanske för att jag inte vill att folk ska tycka synd om mig. jag behöver ingen pitty. Eller för att ingen av sakerna går att göra någonting åt, förut hade man chansen men man sumpade den,
Rebecca och jag kan skratta oss lyckliga åt att vi har varann, partybrudarna, Rebeccorna från Carlshöjd, FAN inget spelar någon roll egentligen när det enda vi vill göra är att tycka synd om oss själva (i alla fall jag). om man bara fick döda, då skulle jag döda alla störande moment i mitt liv, allt och alla. hahaha det låter brutalt, men jag är brutal, och less, det är fan inte okej!
image321

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback